Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: https://repositorio.consejodecomunicacion.gob.ec//handle/CONSEJO_REP/10261
Registro completo de metadatos
Campo DC Valor Lengua/Idioma
dc.contributor.authorHerrero, Mónica-
dc.contributor.authorFrago, Marta-
dc.contributor.authorMedina, Mercedes-
dc.date.accessioned2025-10-13T19:55:58Z-
dc.date.available2025-10-13T19:55:58Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationHerrero, M. , Frago, M. y Medina, M. (2022). Immigration and cultural audiovisual products in the Spanish market. Revista De Comunicación, 10(1), 25–50. https://revistadecomunicacion.com/article/view/2770es_ES
dc.identifier.issn2227-1465-
dc.identifier.urihttps://repositorio.consejodecomunicacion.gob.ec//handle/CONSEJO_REP/10261-
dc.description.abstractImmigration has become a social phenomenon with increasing importance in Spain. For that reason, media has put special focus on this issue, not only in news, but also in fiction products for television and cinema. In 2000s immigration topic appears quite often in plots and characters of serials and films. Moreover, immigrants’ communities have become a new target for television programs and channels.es_ES
dc.language.isoenes_ES
dc.publisherUniversidad de Piuraes_ES
dc.subjectSpaines_ES
dc.subjectimmigrationes_ES
dc.subjectaudiovisual workses_ES
dc.titleImmigration and cultural audiovisual products in the Spanish marketes_ES
dc.typeArticlees_ES
Aparece en las colecciones: Documentos internacionales sobre libertad de expresión y derechos conexos

Ficheros en este ítem:
Fichero Descripción Tamaño Formato  
Inmigration.pdf166,16 kBAdobe PDFVisualizar/Abrir


Los ítems de DSpace están protegidos por copyright, con todos los derechos reservados, a menos que se indique lo contrario.