Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: https://repositorio.consejodecomunicacion.gob.ec//handle/CONSEJO_REP/1797
Registro completo de metadatos
Campo DC Valor Lengua/Idioma
dc.contributor.authorSilva, Marisa-
dc.date.accessioned2022-07-04T20:26:58Z-
dc.date.available2022-07-04T20:26:58Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationSilva, M. (2013). Female online participation in the brazilian presidential campaign. Communication papers, 2(02), 23. https://doi.org/10.33115/udg_bib/cp.v2i02.22103es_ES
dc.identifier.issn2014-6752-
dc.identifier.urihttps://repositorio.consejodecomunicacion.gob.ec//handle/CONSEJO_REP/1797-
dc.description.abstracts unambiguous possibilities of public communication and debate, by creating new spaces for political expression and participation. As a potential deliberative section, readers’ comments in newspapers’ websites constitute a domain enabling citizens to express their views on a particular issue, reacting specifically to a news piece and discussing it along with other readers as well.es_ES
dc.language.isoenes_ES
dc.publisherUniversitat de Gironaes_ES
dc.subjectinternetes_ES
dc.subjectlectores_ES
dc.subjectgéneroes_ES
dc.subjectmedios de comunicaciónes_ES
dc.titleFEMALE ONLINE PARTICIPATION IN THE BRAZILIAN PRESIDENTIAL CAMPAIGNes_ES
dc.title.alternativeCommunication Paperses_ES
dc.typeArticlees_ES
Aparece en las colecciones: Documentos internacionales sobre libertad de expresión y derechos conexos

Ficheros en este ítem:
Fichero Descripción Tamaño Formato  
FEMALE ONLINE PARTICIPATION IN THE BRAZILIAN.pdf239,82 kBAdobe PDFVisualizar/Abrir


Los ítems de DSpace están protegidos por copyright, con todos los derechos reservados, a menos que se indique lo contrario.