Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: https://repositorio.consejodecomunicacion.gob.ec//handle/CONSEJO_REP/3318
Título : Algunas claves para que los diarios refuercen su papel en la sociedad de la información
Otros títulos : Zer. Revista De Estudios De Comunicación
Autor : López, Xosé
Palabras clave : medios de comunicación impresos
ingresos publicitarios
industria editorial
globalización
digital
Fecha de publicación : 10-dic-2016
Editorial : Universidad del País Vasco
Citación : López, X. (2016). Algunas claves para que los diarios refuercen su papel en la sociedad de la información. Zer. Revista de estudios de comunicación, 4 (7). https://ojs.ehu.eus/index.php/Zer/article/view/17402
Resumen : LOs medios de comunicación impresos preparan a entrada na nova era con grandes desafíos. A crise estructural do sector -tendencia ó estancamento das ventas, tendencia ó estancamento dos ingresos publicitarios e incremento dos costes de producción- coloca nunha encrucillada á industria editorial. Esta situación, que se enmarca nunha sociedade globalización na que comenza a popularizarse a información en rede, reclama unha reflexión sobre o que está pasando na industria dos diarios e sobre posibles respostas para vence-los desafíos no novo século. Unha das solucións a este panorama hai que buscala nos contidos. O novo xornal ten responder os intereses, necesidades, sonos e aspiracións dos lectores. Ese novo producto só pode facerse e comercializarse con éxito da man dunha boa coordinación de tódolos departamentos das empresas editoras. E iso esixe darlle máis protagonismo ós lectores na elaboración do xornal da nova era. De aí a necesidade de reflexionar sobre os mecanismos para articular esa participación no xornal en papel da era dixital.
URI : https://repositorio.consejodecomunicacion.gob.ec//handle/CONSEJO_REP/3318
ISSN : 1989-631X
Aparece en las colecciones: Documentos internacionales sobre libertad de expresión y derechos conexos



Los ítems de DSpace están protegidos por copyright, con todos los derechos reservados, a menos que se indique lo contrario.