Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: https://repositorio.consejodecomunicacion.gob.ec//handle/CONSEJO_REP/5805
Registro completo de metadatos
Campo DC Valor Lengua/Idioma
dc.contributor.authorChrister Olsson, Jan Ove-
dc.date.accessioned2023-10-11T14:49:36Z-
dc.date.available2023-10-11T14:49:36Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationChrister-Olsson, J. O. (2013). The project Digital Medellín and how to examine the triad of ICT, practice, and learning through change processes with an ethnographic case study approach. Anagramas Rumbos Y Sentidos De La Comunicación, 11(22). https://doi.org/10.22395/angr.v11n22a6es_ES
dc.identifier.issn2248-4086-
dc.identifier.urihttps://repositorio.consejodecomunicacion.gob.ec//handle/CONSEJO_REP/5805-
dc.description.abstractThe main goal of this article is to describe the investigation conducted in the masters’ thesis project: Digital Medellín – communities of practice and information and communication technology for organizational development. This is done by givinga description of the background, problem area, the method and theories suchas ethnography, a socio-cultural perspective and the concept of communitiesof practice. Two case studies are presented and discussed. The findings of theresearch are stated in the form of three principal conclusions.es_ES
dc.language.isoenes_ES
dc.publisherUniversidad de Medellínes_ES
dc.subjectcomunicaciónes_ES
dc.subjectculturaes_ES
dc.titleThe project Digital Medellín and how to examine the triad of ICT, practice, and learning through change processes with an ethnographic case study approaches_ES
dc.title.alternativeAnagramas Rumbos y Sentidos de la Comunicaciónes_ES
dc.typeArticlees_ES
Aparece en las colecciones: Documentos internacionales sobre libertad de expresión y derechos conexos

Ficheros en este ítem:
Fichero Descripción Tamaño Formato  
The project Digital Medellín.pdf337,05 kBAdobe PDFVisualizar/Abrir


Los ítems de DSpace están protegidos por copyright, con todos los derechos reservados, a menos que se indique lo contrario.