Buscar


Filtros actuales:

Comenzar nueva busqueda
Añadir filtros:

Usa los filtros para afinar la busqueda.


Resultados 41-50 de 57.
Resultados por ítem:
Fecha de publicaciónTítuloAutor(es)
2023COVID-19 Lockdown and Disney+ strategy on social networks on its launch during the State of alarm in SpainMartín-Quevedo, Juan; Fernández-Gómez, Erika; Feijoo Fernández, Beatriz
2021-05-05La comunicación de los grandes destinos urbanos internacionales en TwitterPastor-Marín, Francisco Manuel; Cabrera González, María Ángeles; Paniagua Rojano, Francisco Javier
2020-09-07Del suelto al tweet en CTXT. La opinión editorial se perpetúaPaniagua Santamaría, Pedro
2023Perceived Social Sanctions and Deindividuation: Understanding the Silencing Process on Social Media PlatformsOz, Mustafa; Oz-Centindere, Esra N.
2021-09-29La (re)presentación del periodista en Twitter: claves para la construcción de la identidad digital profesionalPérez-Díaz, Pedro Luis; Planes Pedreño, José Antonio
2020Politicians or influencers? Twitter profiles of Pablo Iglesias and Albert Rivera in the Spanish general elections of 20-D and 26-Jhttps://doi.org/10.15581/003.33.2.209-225Suau-Gomila, Guillem; Pont Sorribes, Carles; Pedraza- Jimenez, Rafael
2023Does Relational Polarization Entail Ideological Polarization? The Case of the 2017 Norwegian Election Campaign on TwitterEnjolras, Bernard
2023#TrendingNow: How Twitter Trends Impact Social and Personal Agendas?Zhang, Maggie; Ng, Yee
2023Morally Driven and Emotionally Fueled: The Interactive Effects of Values and Emotions in the Social Transmission of Information Endorsing E-cigarettesWu, Jiaxi; Wang, Yunwen; Xu, Yusi; Fetterman, Jessica L.; Hong, Traci
2023The Linguistic and Message Features Driving Information Diffusion on Twitter: The Case of #RevolutionNow in NigeriaOkunloye, Oluwabusayo; Kee, Kerk F.; Cummis, R. G.; Zhang, Weiwu