Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: https://repositorio.consejodecomunicacion.gob.ec//handle/CONSEJO_REP/881
Título : Revisión de los factores de innovación en periodismo: análisis de laboratorios de medios
Otros títulos : Zer. Revista de estudios de comunicación
Autor : Pozo-Montes, Yaiza
Larrondo Ureta, Ainara
Palabras clave : periodismo
medios de comunicación
innovación
Fecha de publicación : 29-may-2020
Editorial : Universidad del País Vasco
Citación : Pozo-Montes, Y., Larrondo-Ureta, A. (2020). Revisión de los factores de innovación en periodismo: análisis de laboratorios de medios. Zer. Revista de estudios de comunicación, 25 (48), 191-210. https://doi.org/10.1387/zer.21417
Resumen : Kazetaritza lanbideak bi hamarkada baino gehiago daramatza etengabeko berrikuntzak markatutako eszenatoki batera egokitzen. Igorleen ugaritzeak eta hartzaileak gero eta botere handiagoa izateak markatutako testuinguru bat da, non komunikabide tradizionalek irtenbide eraginkorrak bilatzen baitituzte multimedia eta interaktiboaren ekoizpen-aukerak errentagarritasun eta kalitate handienarekin ustiatzeko. Komunikabide garrantzitsuen barruan martxan jarritako berrikuntza-laborategiak (Media Labs) adierazle onak dira zentzu honetan. Ikerketa honek Espaniako kazetaritza eta komunikazio-arloetako enpresa, lanbide eta edukien berrikuntza arrakastatsuko zenbait kasutan jartzen du arreta —Lab RTVE, El Confidencial.Lab, Vocento Media Lab eta El Pais_Lab—, eta kontuan hartzen ditu barne-egitura, erredakzio barruan ezarritako profil berriak edo laborategi horiek garatutako produktu berritzaile motak.
URI : https://repositorio.consejodecomunicacion.gob.ec//handle/CONSEJO_REP/881
ISSN : 1989-631X
Aparece en las colecciones: Documentos internacionales sobre libertad de expresión y derechos conexos



Los ítems de DSpace están protegidos por copyright, con todos los derechos reservados, a menos que se indique lo contrario.