Buscar


Comenzar nueva busqueda
Añadir filtros:

Usa los filtros para afinar la busqueda.


Resultados 6891-6900 de 7106.
Resultados por ítem:
Fecha de publicaciónTítuloAutor(es)
2022Conceptualización de la competencia mediática como una “competencia aumentada”Kačinová, Viera; Sádaba-Chalezquer, María
2023Media Use and Political Engagement: Cross-Cultural Approaches| When Pop and Politics Collide: A Transcultural Perspective on Contested Practices in Pop Idol Fandoms in China and The WestHuang, Qian; Driessen, Simone; Trottier, Daniel
2022-01Mapa de los grupos de investigación en comunicación en EspañaGómez-Escalonilla, Gloria; Caffarel-Serra, Carmen
2023Media Use and Political Engagement: Cross-Cultural Approaches| News Podcast Use, Press Freedom, and Political Participation: A Cross-National Study of 38 CountriesSang, Yoonmo; Park, Sunyoung; Kim, Jiwong; Park, Sora
2022La comunicación online del Cambio Climático en EspañaTeso, Gemma; Lozano-Ascencio, Carlos
2023Digital Memory and Populism| Remembering Gezi: The Digital Memory Practices on Twitter During the Anniversaries in the Face of Populist ChallengesKarataş, Duygu; Bek, Mine
2023Digital Memory and Populism| Deploying Private Memory in the Virtual Sphere: Feminist Activism Against Gender-Based Violence in MexicoBuscemi, Emanuela
2023Digital Memory and Populism| Remembering and Forgetting Fukushima: Where Citizen Science Meets Populism in JapanAbe, Yasuhito
2022El discurso fotográfico en los premios World Press Photo (1955-2021): tecnología, política y mediosBlanco-Pérez, Manuel
2022Innovación editorial en redes sociales de los verificadores hispanos de la #CoronavirusFactCheck Alliance: contenidos y visión de sus responsablesSánchez-González, María; Sánchez-Gonzales, Hada; Martos, Javier