Buscar


Comenzar nueva busqueda
Añadir filtros:

Usa los filtros para afinar la busqueda.


Resultados 8721-8730 de 8863.
Resultados por ítem:
Fecha de publicaciónTítuloAutor(es)
2021Imaginaries About Brazil in the Media Consumption of LGBTIQ+ Immigrants and Refugees in the City of São PauloHadriel, Theodoro; Cogo, Denise
2012-10-20La evolución de la agenda mediática española (1980-2010). Un análisis longitudinal de la portada de la prensa de referenciaLópez-Rabadán, Pablo; Casero-Ripollés, Adreu
2021Research Perspectives on TikTok & Its Legacy Apps| You Made This? I Made This: Practices of Authorship and (Mis)Attribution on TikTokKaye, D.; Rodríguez, Aleesha; Langton, Katrin; Wikström, Patrik
2021Research Perspectives on TikTok & Its Legacy Apps| Reposting “Till Albert Einstein Is TikTok Famous”: The Memetic Construction of Science on TikTokZeng, Jing; Schäfer, Mike; Allgaier, Joachim
2012-08-18Comunicación electoral universitaria a través de la web 2.0Vázquez-Gestal, Montse; Fernández Souto, Ana-Belén; Pérez-Seoane, Jesús
2012-09-01Prensa, geografía y monopolio. La forma de las noticias en web de periódicos de EE UU *Barnhurst, Kevin G.
2021Research Perspectives on TikTok & Its Legacy Apps| From Musical.ly to TikTok: Social Construction of 2020’s Most Downloaded Short-Video AppSavic, Milonav
2012-10-07La evolución de la comunicación publicitaria: Análisis de la obra de Federico Ribas para Perfumería Gal (1916-1936)Quintas-Froure, Eva
2021Research Perspectives on TikTok & Its Legacy Apps| Lip-Syncing and Saving Lives: Healthcare Workers on TikTokSoutherton, Clare
2021Research Perspectives on TikTok & Its Legacy Apps| Short Video Platforms and Local Community Building in ChinaWang, Wei; Wu, Jiena