Buscar


Comenzar nueva busqueda
Añadir filtros:

Usa los filtros para afinar la busqueda.


Resultados 8931-8940 de 8952.
Resultados por ítem:
Fecha de publicaciónTítuloAutor(es)
2020The Case for Asymmetry in Online Research: Caring About Issues in Australian and Canadian Web 1.0 Bee NetworksO'Neil, Matheu; Raissi, Mahin; Turner, Bethaney
2020News-Sharing Repertoires on Social Media in the Context of Networked Authoritarianism: The Case of TurkeyKocer, Suncem; Bozdağ, Çiğdem
2020China, Africa, and the West: A Geopolitical Assessment of Huawei’s Crisis Communication on Social NetworksCalzati, Stefano
2020“We Decided We Don’t Want Children. We Will Let Them Know Tonight”: Parental Humor on Social Media in a Time of Coronavirus PandemicLemish, Dafna; Elias, Nelly
2020Cobranded Diplomacy: A Case Study of the British Council’s Branding of “Darwin Now” in EgyptBakry, Amal
2020Articulating Transgender Subjectivity: How Discursive Formations Perpetuate Regimes of PowerCiszek, Erika; Rodríguez, Nathian
2020An Examination of Information Behaviors Surrounding Controversial Sociopolitical Issues: Roles of Moral Emotions and GenderHong, Cheng; Tao, Weiting; Tsai, Wan; Yook, Boo
2009-02-02Teleasistencia no invasiva mediante televisión digital: estudio de los hábitos de consumo de televisión de los mayoresPérez-Ugena y Coromina, Álvaro; Salas Martínez, Álvaro; Vizcaíno Laorga, Ricardo
2009-04-01Hábitos de uso de los videojuegos en España entre los mayores de 35 añosParra Valcarce, David; García de Diego Martínez, Antonio; Pérez-Martín, Joaquín
2009-06-23Gestión de la identidad corporativa en empresas periodísticas colombianasPreciado Hoyos, Ángela