Search


Current filters:
Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 11-20 of 132 (Search time: 0.004 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2021Analysing the Twitter accounts of licensed Sports gambling operators in Spain: a space for responsible gambling?Hernández-Ruiz, Alejandra; Gutiérrez, Johan
2022The ideology of media. Measuring the political leaning of Spanish news media through Twitter users’ interactionsGuerrer-Solé, Frederic
2020The communications strategy via Twitter of Nayib Bukele: the millennial president of El SalvadorRuíz-Alba, Noelia; Mancinas-Chávez, Rosalba
2019-02-27Generación de engagement con un servicio de vídeo bajo demanda en Twitter. El caso de Netflix EspañaHerrero-Subías, Mónica; Urgellés-Molina, Alicia
2020Diferentes estrategias en Twitter de los principales líderes políticos españoles en las elecciones generales de 2019 (28A)Martínez Juan, Vicente; Marqués Pascual, Joaquín
2018La mujer política en Twitter: análisis de los mensajes emitidos por las candidatas a gubernaturas en MéxicoMarañón, Felipe; Maeda González, Carla María; Saldierna Salas, Alma Rosa
2018Mecanismos de otrificación entre la oposición política en Twitter durante las elecciones estatales de 2017 en MéxicoCorona, Antonio
2019-05-30Repercusión de los 100 años del natalicio de Oswaldo Guayasamín en la red social TwitterBravo, María Magdalena
2022Strategies of the Spanish press in the face of the Twitter algorithm change. Analysis of tweets published between 2018-2020Diáz-Lucena, Antonio; Mora de la Torre, Victoria; Torres-Hortelano, Lorenzo.J
2022Santiago Abascal’s Twitter and Instagram strategy in the 10 November 2019 General Election Campaign: A populist approach to discourse and leadership?Pallarés-Navarro, Sandra; Zugasti, Ricardo