Browsing by Title

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 7350 to 7368 of 7368 < previous 
Issue DateTitleAuthor(s)
2013-05-16Y la Reina preguntó: ¿Por qué los economistas no han sido capaces de predecir la crisis económica? ¿Será quizás que no leen la prensa? … La importancia de usar las noticias de prensa en la docencia de EconomíaVicente Cuervo, María Rosalía
2011-10-31¿Y qué? Es periodista y además es guapa. Mujeres periodistas en el cineBezunartea Valencia, Ofa; Cantalapiedra, María José; Coca, César; Genaut Arratibel, Aingeru; Peña Fernández, Simón; Pérez Dasilva, Jesús Ángel
2018“Ya no nos callamos más”. Dos casos de violencia de género en la prensa de espectáculosLucas, Adrián; Vázquez, Cecilia
2021Yalán Dongo, Eduardo (2018) Semiótica del consumo. Una aproximación a la publicidad desde sus signos. Lima: Universidad Peruana de Ciencias Aplicadas (UPC), 172 pp.Sorrentino, Irene
2018#Yosoydiverso. Estrategia transmedia de comunicaciónDiaz Duarte, Norberto Fabian; Moreno Cano, Antonia María
2018You get what you give: Sharing as a new radical challenge for journalismNoguera-Vivo, José M.
2017Young Hispanics’ Motivations to Use Smartphones: A Three-Country Comparative StudyLeiva-Soto, Ricardo; Benavides-Almarza, Cristóbal; Wilkinson, Kenton T.
2014Young users and the digital divide: readers, participants or creators on Internet?Ballano, Sonia; Uribe, Ana C.; Munté-Ramos, Rosa A.
2017Youth and Political Participation: #YoSoy132 and the Struggle for Freedom of Expression in MexicoMeneses-Rocha, Maria E.; Ortega-Gutiérrez, Enedina; Urbina-Cortés, Gustavo
2017Youth empowerment through social networks. Creating participative digital citizenshipGarcía-Galera, María del C.; Fernández-Muñoz, Cristóbal; Porto-Pedrosa, Leticia
2023Youth in the face of disinformation: A qualitative exploration of Mexican college students’ attitudes, motivations, and abilities around false newsGalarza-Molina, Rocío
2020YouTube celebrity endorsement: audience evaluation of source attributes and response to sponsored content. A case study of influencer VerdelissMonge-Benito, Sergio; Elorriaga Illera, Angeriñe; Olabarri-Fernández, Elena
2021-04-20YouTube como canal de distribución de la prensa en EspañaSixto-García, José; Rodríguez-Vázquez, Ana Isabel
2016Youtube como herramienta de marketing estratégico para la moda: Análisis del canal oficial What the chic en el 2015Lavalle Amaya, Graciela; Atarama, Tomás
2022YouTube y el nuevo rumbo de la prensa españolaDíaz-Lucena, Antonio; Álvarez Monzoncillo, José María; Mora de la Torre, Victoria
2022YouTubers y dietas milagros: la difusión de contenidos de salud entre 2020 y 2021Castillo Abdul Hadi, Bárbara; Blanco-Herrero, David; Muela-Molina, Clara
2020-12Zamba y la revolución industrial. Propaganda kirchnerista para explicar la economía a los niños argentinosVázquez-Miraz, Pedro
2023Zapping Storms: Camp, Parody, and Queer Video ActivismSarkissian, Raffi
2011Zonas de vacancia comunicacional en los estudios sobre fútbolSodo, Juan M.