Please use this identifier to cite or link to this item: https://repositorio.consejodecomunicacion.gob.ec//handle/CONSEJO_REP/3912
Title: Social media, autoimagen e imagen de la marca
Other Titles: adComunica
Authors: Arda, Zeynep
Fernández, César
Keywords: investigación
Issue Date: 2012
Publisher: Universitat Jaume I
Citation: Arda, Z. y Fernández, C. (2012). Social media, autoimagen e imagen de la marca. AdComunica, 231-234. https://doi.org/10.6035/2174-0992.2012.3.19
Abstract: Artículo de la sección Tribuna: investigación y profesión
URI: https://repositorio.consejodecomunicacion.gob.ec//handle/CONSEJO_REP/3912
ISSN: 2254-2728
Appears in Collections:Documentos internacionales sobre libertad de expresión y derechos conexos

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Social media, autoimagen e imagen de la marca.pdf1,5 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.