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Fecha de publicaciónTítuloAutor(es)
2016Interest and willingness to pay for investigative reporting: a solution for the crisis of journalism?Rodríguez-Gómez, Eduardo F.; Sandoval-Martín, María T.
2019From passive consumption of media goods to active use of media brands: on value generation and other differencesSparviero, Sergio
2022-01-12Periodismo deportivo con especializaciónCueva, Nicole
2022Alternative news on social media in NorwayWold, Thomas
2022Una mirada a la transparencia informativa institucional a través de los Social MediaGutiérrez-Brito, Jesús; Callejo-Gallego, Manuel J.; Agudo-Arroyo, Yolanda
2015-07-08Pireddu, Mario y Serra, Marcello (eds., 2014): "Mediología. Cultura, tecnología y comunicación"Gómez Pascual, Óscar
2015Building the agenda and news frames about countries facing humanitarian crises: news values and selection of information sourcesArdèvol-Abreu, Alberto
2018Compositional representation (CoDa) of the Agenda-setting of the political opinion makers in the main Spanish media groups in the 2015 general electionBlasco-Duatis, Marc; Saez, Marc; Fernández-García, Nuria
2023Innovación en el periodismo desde perfiles no periodísticos. Estudio comparado de cinco media labs iberoamericanosGonzález-Alba, José A.; Caro González, Francisco; Rojas-Torrijos, José L.; Pérez-Curiel, Concha
2015The operationalization of the concept of framing in the "Journal of Communication" (2009-2013): objects of study, research techniques and theoretical constructionSaperas, Enric; Carrasco Campos, Ángel