Buscar


Filtros actuales:
Comenzar nueva busqueda
Añadir filtros:

Usa los filtros para afinar la busqueda.


Resultados 6581-6590 de 6710.
Resultados por ítem:
Fecha de publicaciónTítuloAutor(es)
2023Visual Models for Social Media Image Analysis: Groupings, Engagement, Trends, and RankingsColombo, Gabriele; Brounegro, Liliana; Gray, Jonathan
2023#TrendingNow: How Twitter Trends Impact Social and Personal Agendas?Zhang, Maggie; Ng, Yee
2023Perceived Exposure to Misinformation and Trust in Institutions in Four Countries Before and During a PandemicBoulianne, Shelley; Humprecht, Edda
2023Digital Patronage: Toward a New Model of Building a Radio StationGaluszka, Patryck; Chmielewski, Piotr
2024Fans’ Practice of Reporting: A Study of the Structure of Data Fan Labor on Chinese Social MediaZhai, Haoyang; Wang, Wilfred
2021La información de la pandemia de la Covid-19 en las portadas de los diarios. Estudio comparativo de Italia, Reino Unido, España, Francia, Portugal, Estados Unidos, Rusia y AlemaniaTejedor, Santiago; Cervi, Laura; Tusa Jumbo, Fernanda Esperanza; Portalés, Marta
2022Comunicación política en España: representación e impacto en redes sociales de los partidos en campañaBeriain Bañares, Ana; Gálvez, Raquel Crisóstomo; Chiva Molina, Ismael-Pascual
2021De la pandemia a la infodemia: el virus de la infoxicaciónLópez Veneroni, Felipe
2023Governmentality in North American and Post-Soviet Political Discourses: An Analysis of Presidential Speeches and Their Analogues in the United States, Canada, Russia, Ukraine, and Kazakhstan Delivered From 1993 to 2021Oleinik, Anton
2023A Cross-Country Study of Comparative Optimism About Privacy Risks on Social MediaCho, Hichang; Metzger, Miriam; Trepte, Sabine; Nekmat, Elmie