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Fecha de publicaciónTítuloAutor(es)
2022Emociones, espacio público e imágenes urbanas en el contexto de COVID-19Cabrera-Barona, Pablo; Barragán-Ochoa, Fernando; Carrión, Andrea; Valdez, Felipe; López-Sandoval, María Fernanda
2022Tiempo y Audiencias. Disincronía y Enjambres DigitalesCuadra Rojas, Álvaro Rodolfo
2022A multivariable analysis on news production in Spain: digital newsroom profile, polyvalent journalists and gender perspectiveMayo, Marcos Cubero
2022When mobile advertising is interesting: interaction of minors with ads and influencers’ sponsored content on social mediaFeijoo, Beatriz; Sádaba, Charo
2022Strategy and creativity in the use of political slogans: A study of the elections held in Spain in 2019Garrido-Lora, Manuel; Sánchez- Decicco, William-N; Riva de Roca, Rubén
2022Addressing the Impact of Artificial Intelligence on Journalism: the perception of experts, journalists and academicsNaoaín, Amaya Sánchez
2022Problematic internet use: the preference for online social interaction and the motives for using the Internet as a mediating factorLopez de Ayala, María Cruz; García, Beatriz, C; Pastor, Yolanda Ruiz Ruiz
2022Public relations and dissent: Anti-racism digital advocacy Portuguese case studyMuller, Naide
2022La investigación universitaria en formato podcast: análisis del proyecto Transmedia de la Universitat Jaume I de CastellóGalán Cubillo, Esteban; Sánchez Castillo, Sebastián; Drylie Carey, Lindsey
2022El debate transatlántico sobre la definición y actuación ante la ‘desinformación’: una agenda de investigaciónOleart, Álvaro; Bouza, Luis