Buscar


Filtros actuales:

Comenzar nueva busqueda
Añadir filtros:

Usa los filtros para afinar la busqueda.


Resultados 71-80 de 346.
Resultados por ítem:
Fecha de publicaciónTítuloAutor(es)
2022Political and structural elements influencing the credibility of news on social networking sitesLagares-Diez, Nieves; López-López, Paulo, C; Pereira-López, María
2022The importance of sustainable leadership among company directors in the audio-visual sector in Spain: a cultural, ethical, and legal perspectiveBlas, Julio; Riera-Roca, Magalí; Bulmer, Elena
2022Comparative analysis of the information security environment in Ukraine and Poland (survey of journalists and editors)Katerynych, Petro
2022Promoting Health Brands through Social Media. A Quantitative Analysis about the World’s Best Cancer HospitalsMedina-Aguerrebere, Pablo; Medina, Eva; González-Pacanowski, Toni
2022Netflix in Web of Science: a bibliometric approachNaranjo, Adría; Fernández-Ramírez, Laura
2022The impact of new European policies on the regulation of Spanish public service media: a decisive influence?Llorens, Carles; Muñoz-Saldaña, Mercedes
2022The dissemination of science news in social media platforms during the COVID-19 crisis: Characteristics and selection criteriaManiou, Theodora A.; Papa, Venetia
2022-12Roles periodísticos de los medios en Ecuador durante el estado de excepción por la COVID-19Benalcázar, Susan; Viveros, Diana; Maza-Cordova, Jorge
2022-12Incivilidad y violencia de género en la participación digital ante un posteo feministaTarullo, Raquel; Frezzotti, Yanina
2022-12Comunicación interna: caracterización y análisis de trabajo realizado por empresas que pertenecen a ranking Great Place to Work ChileClaro, Cecilia; Ayala, Marilena; Barros, Juan