Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: https://repositorio.consejodecomunicacion.gob.ec//handle/CONSEJO_REP/6027
Título : Building Multi-Sector Partnerships for Progress with Strategic, Participatory Communication: A Case Study from Colombia
Otros títulos : Anagramas. Rumbos y Sentidos de la Comunicación
Autor : Molleda, Juan Carlos
Martinez, Belio A
Suarez, Ana María
Palabras clave : strategic communications
participatory communication
partnerships
Fecha de publicación : 2008
Editorial : Universidad de Medellín
Citación : Molleda, J. C., Martinez, B. A. ySuarez, A. M. (2008). Building Multi-Sector Partnerships for Progress with Strategic, Participatory Communication: A Case Study from Colombia. Anagramas Rumbos Y Sentidos De La Comunicación, 6(12), 105-125. Recuperado a partir de https://revistas.udem.edu.co/index.php/anagramas/article/view/711
Resumen : This study focuses on the use of strategic, participatory communication to build multi-sector partnerships. A multidisciplinary literature informs the dimensions of partnership formation and development. A case study from Colombia describes the role of strategic, participatory communication in facilitating multi-sector partnerships. Results indicate that partnerships require a clear expression of collective commitment; avoidance of dominance by partners; agreement on shared goals and key messages; and a transparent, inclusive and protracted dialogic process to achieve synergy
URI : https://repositorio.consejodecomunicacion.gob.ec//handle/CONSEJO_REP/6027
ISSN : 2248-4086
Aparece en las colecciones: Documentos internacionales sobre libertad de expresión y derechos conexos

Ficheros en este ítem:
Fichero Descripción Tamaño Formato  
Participatory Communication.pdf1,04 MBAdobe PDFVisualizar/Abrir


Los ítems de DSpace están protegidos por copyright, con todos los derechos reservados, a menos que se indique lo contrario.