Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: https://repositorio.consejodecomunicacion.gob.ec//handle/CONSEJO_REP/6728
Título : Ethnographic study on television audience in Medellín (Colombia). Habits, use and contexts of consumption
Otros títulos : Luciérnaga Comunicación
Autor : Valle, Mónica
Marín, Elvia Lucia
Velásquez, Liliana
Jaramillo Hernández, Natalia
Tobón Marín, Andrea
Moreno Vélez, Gloria
Palabras clave : TV
audiencia
Medellín
Fecha de publicación : 2014
Editorial : Politécnico Colombiano Jaime Isaza Cadavid-PCJIC y Universidad Autónoma de San Luis Potosí- México- UASLP
Citación : Valle, M., Marín, E. L., Velásquez, L., Jaramillo-Hernández, N., Tobón-Marín, A. y Moreno-Vélez, G. (2014). Ethnographic study on television audience in Medellín (Colombia). Habits, use and contexts of consumption. Luciérnaga Comunicación, 6(11), 15–27. https://revistas.elpoli.edu.co/index.php/luc/article/view/360
Resumen : This article presents the habits, uses and contexts of viewership consumption in Medellin-Colombia. This is one of the objectives of an ethnographic study carried out by the research group of the faculty audiovisual communication of Politécnico Jaime Isaza Cadavid. Hereby, the sense of television viewing is explored, as well the perceptions that people from Medellin have about the public and private television, in regards to the digital TV system. These results would be present in a future edition.
URI : https://repositorio.consejodecomunicacion.gob.ec//handle/CONSEJO_REP/6728
ISSN : 2027-1557
Aparece en las colecciones: Documentos internacionales sobre libertad de expresión y derechos conexos

Ficheros en este ítem:
Fichero Descripción Tamaño Formato  
Ethnographic study on television audience in Medellín.pdf2,92 MBAdobe PDFVisualizar/Abrir


Los ítems de DSpace están protegidos por copyright, con todos los derechos reservados, a menos que se indique lo contrario.