Buscar


Comenzar nueva busqueda
Añadir filtros:

Usa los filtros para afinar la busqueda.


Resultados 7851-7860 de 7991.
Resultados por ítem:
Fecha de publicaciónTítuloAutor(es)
2017-02-04CiudadaniaPlural.com: de las Humanidades Digitales al Humanismo PluralMoreno Sardà, Amparo; Rodríguez-Navas, Pedro Molina; Simelio Solà, Núria
2017-01-28Presencia 2.0 de las pymes gallegas: niveles de participación y engagement con los usuariosSixto García, José; Aguado Domínguez, Nicolás; Riveiro Castro, Reyes
2017-02-02La comunicación viral a través de los medios sociales: análisis de sus antecedentesSarmiento Guede, José Ramón; de Esteban Curiel, Javier; Antonovica, Arta
2017-02-08La representación de las mujeres terroristas y víctimas del terrorismo en prensa española. El caso de El PaísPlaza, Juan F.; Rivas-Nieto, Pedro; Rey-García, Pablo
2017-02-10Flyers y anuncios de servicios sexuales en MadridMeneses Falcón, Carmen; Uroz Olivares, Jorge; Rua Vieites, Antonio
2022Network Shocks and Social Support Among Spanish, Dutch, and Italian WhatsApp Users During the First Wave of the COVID-19 Crisis: An Exploratory Analysis of Digital Social ResilienceEsteve.Del-Valle, Marc; Costa, Elisabetta; Hagedoon, Berber
2022From Messaging to Behavioral Strategy: Constructing a Model of Relationship- and Action-Focused Crisis Communication PrinciplesChon, Myoung-Gi; Kim, Jeong; Tam, Lisa
2022A Trade War With or Without Trump: Actual Topical Knowledge as a Moderator of Question Wording Effect on Survey ResponsesLi, Gabriel; Tang, Jack
2022(Un)Veiling Our Biases: Activating Religious, Emotional, and Contextual Cues in News Media Representations of Syrian RefugeesPartain, Laura P.; Weaver, Andrew
2022When Vaccine Uncertainty Prevails: Association Between Online Social Influence and COVID-19 Vaccine IntentionsDuong, Hue; Nguyen, Tham; Trieu, Le