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Fecha de publicaciónTítuloAutor(es)
2017Re-fuelling the talent tank. A qualitative study of key deficiencies, future needs, and life-long learning needs of communication management professionals in EuropeMoreno, Ángeles; Tench, Ralph; Okay, Ayla
2017Do young citizens’ expectations shape engagement activation with the public sector? Proposing a model to link expectations, engagement and tangible growthPiqueiras-Conlledo, Paloma
2014Agencias de Medios en un nuevo entorno comunicacional. Factor humano.Gutiérrez Vigara, José Carlos
2015-04-07Culturas fan y cultura masiva Prácticas e identidades juveniles de otakus y gamersÁlvarez, Federico Godolfi
2018Historical Review and Contemporary Characterization of Showrunner as Professional Profile in TV Series Production: Traits, Skills, Competences, and StyleHigueras-Ruiz, María J.; Gómez-Pérez, Francisco J.; Alberich-Pascual, Jordi
2017Youth empowerment through social networks. Creating participative digital citizenshipGarcía-Galera, María del C.; Fernández-Muñoz, Cristóbal; Porto-Pedrosa, Leticia
2019-10-28La cultura del humor televisivo: El infoentretenimiento español desde su utilidad para las audienciasAguilera-García, Inmaculada Concepción
2021Streaming Minority Languages: The Case of Basque Language Cinema on NetflixAgirre, Katixa
2017Risk Communication. The Media Content effect on Brain Drain: The Case of Puerto RicoFlecha, José; Ortiz, Maribel; Dones, Virgin
2017Tell the (hi)story to the nation. Two transcultural adaptations of the Spanish TV series "Cuéntame cómo pasó: Raccontami and Conta-me como foi"Pausa, Laura; Fornasari, Eleonora