Documentos internacionales sobre libertad de expresión y derechos conexos Página de inicio de la colección

Buscar
Suscribirse para recibir un correo electrónico cada vez que se introduzca un ítem en esta colección. RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Elementos (mostrados por Fecha de envío en Descendente orden): 4281 a 4300 de 7621
Fecha de publicaciónTítuloAutor(es)
2019-06-21Periodismo e interés público. Un análisis de la pluralidad y equilibrio de las fuentes en la producción noticiosa de la Agencia Câmara NotíciasPatrício, Edgard; Viana Nogueira, Leidyanne
2019-06-21Patrones de uso, control parental y acceso a la información de los adolescentes en la redPastor Ruiz, Yolanda; Martín Nieto, Rebeca; Montes Vozmediano, Manuel
2014La pérdida de objetividad en las noticias de los programas de infoentretenimiento en televisiónMarín Lladó, Carles
2014Una aproximación al estudio del infoentretenimiento en Internet: origen, desarrollo y perspectivas futurasBerrocal Gonzalo, Salomé; Redondo García, Marta; Campos Domínguez, Eva
2014Jóvenes emprendedores y sus proyectos de Comunicación en la red: estudio de caso de Periodistas en potencia y Portal del SurSegarra-Saavedra, Jesús; Páramo Galdón, Patricia; Puebla Martínez, Belén
2016The effects of the first phase of the EHEA in journalism education in Spain: more specialized and practical trainingSánchez-García, Pilar
2016Interpretingescraches:theroleoftheSpanishpressinthepublicopinionprocessAlbizu-Landa, Xavier
2016Media and contemporary tattooWalzer, Alejandra; Sanjurjo, Pablo
2016The imaginary of the cinematic zombie in the representation of the defenceless: from Hollywood classicism to contemporary EuropeFillol, Santiago; Salvadó-Corretger, Gloria; Bou-i-Sala, Nuria
2016The economic dis-information in Spain: case study of BFA-Bankia and its IPORomero-Rodríguez, Luis M.; Aguaded, Ignacio
2016The crisis of the American Dream in new century independent cinema: Indiewood and the recovery of the ordinary citizen (2002-2015)Sáchez-Escalonilla, Antonio
2016Interest and willingness to pay for investigative reporting: a solution for the crisis of journalism?Rodríguez-Gómez, Eduardo F.; Sandoval-Martín, María T.
2016Quantitative approaches for evaluating the influence of films using the IMDb databaseCanet, Fernando; Valero, Miguel A.; Codina, Lluís
2016Communicating Corporate Social Responsibility: re-assessment of classical theories about fit between CSR actions and corporate activitiesVillagra, Nuria; Cardaba, Miguel A. M.; Ruiz-San-Román, José A.
2016From the couch to the desk: study of gender interactions around Spanish TV series on YouTubeSánchez-Olmo, Cande; Hidalgo-Marí, Tatiana
2016Filming the face of death: representations of the perpetrators in S-21, la machine de mort Khmère rouge and The Act of KillingRevert-Gomis, Jordi
2016Advertising from the perspective of festivals: the present and future of commercial communication in the categories of awards (2013-2014)Galmes, María; Berlanga, Inmaculada; Victoria, Juan S.
2016Reference press metamorphosis in the digital context: clickbait and tabloid strategies in Elpais.comPalau Sampio, Dolors
2016The location of Robert Capa’s Falling SoldierDíaz-Soloaga, Paloma; García-Guerrero, Leticia
2016How to apply the multi-strand narrative of American TV shows in a British series: the Downton Abbey’s caseBraga, Paola
Elementos (mostrados por Fecha de envío en Descendente orden): 4281 a 4300 de 7621