Buscar por Título

Ir a: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
O introducir las primeras letras:  
Mostrando resultados 6935 a 6954 de 6977 < Anterior   Siguiente >
Fecha de publicaciónTítuloAutor(es)
2007Wadu Wadu del grupo VIRUS. Memoria y coyuntura en el discurso del rock argentinoSuárez, Diego
1996Walter Benjamin y la perspectiva materialista en el análisis de BaudelaireRetamoso, Roberto
1998Walter Benjamin-Simone Weil: Una teoría de la atención.Aladro Vico, Eva
2015Walter White "aka" Heisenberg. La aparición de un icono cultural*González, Rayco
2024War Propaganda Unfolded: Comparative Effectiveness of Propaganda and Counterpropaganda in Russia’s Invasion of UkraineOleinik, Anton; Paniotto, Volodymyr
2018We need to talk. Engagement 2.0 on Facebook during the Spanish cyber campaign of December 20, 2015Ballesteros-Herencia, Carlos A.; Díez-Garrido, María
2012-06-15Web 2.0 como estrategia comunicativa en los eventos protocolares y de relaciones públicas. Boda real británica (24 de abril 2011)Smolak-Lozano, Emilia; García Ponce, Damián
2014Webseries y series de tv: idas y venidas. Narraciones en tránsitoJost, François
2012Weibo: La herramienta del cambioCastro-Obando, Patricia
2015-07-08Weller, Katrin; Bruns, Axel; Burguess, Jean; Mahrt, Merja; & Puschmann, Cornelius (Eds. 2014): "Twitter and Society"Echegaray Eizaguirre, Lázaro
2019-12-15WeVideo: ¿Servicio en la nube útil para los estudiantes durante la construcción y presentación de los contenidos audiovisuales?Salas-Rueda, Ricardo Adán; Salas-Silis, José Adán
2020What can tripartite semantic network analysis do for media framing research?Yongjun, Shin
2023What Leads to Audience Issue Fatigue? A Linkage Analysis Study on the Effects of News Coverage on Fatigue From Ongoing News IssuesGurr, Gwendolin; Metag, Julia
2022Whatsapp y la desinformación que pasa desapercibidaHernández Escayola, Pablo
2023What’s in a Name? Imagined Territories and Sea Names in the South China Sea ConflictWijaya, Lupita
2023When Distancing Fails—How Journalists’ Discursive and Mnemonic Techniques Facilitated the Rise of Trump and TrumpismHenrichsen, Jennifer R.
2022When mobile advertising is interesting: interaction of minors with ads and influencers’ sponsored content on social mediaFeijoo, Beatriz; Sádaba, Charo
2019Which has more influence on perception of pseudo-therapies: the media’s information, friends or acquaintances opinion, or educational background?Moreno-Castro, Carolina; Corell-Dómenech, Mavi; Camaño Puig, Ramón
2020Who counts? The presence of women directors in Spanish independent cinema through a data analysis of film circulation (2013-2018)Oroz, Elena; Binimelis, Mar
2018Who really creates the place brand? Considering the role of user generated content in creating and communicating a place identitySkinner, Heather