Buscar


Comenzar nueva busqueda
Añadir filtros:

Usa los filtros para afinar la busqueda.


Resultados 1051-1060 de 7123.
Resultados por ítem:
Fecha de publicaciónTítuloAutor(es)
2022Brand strategy and content management on Instagram: scheduling and message length as factors to improve engagementCuevas, Elena Molano; Sánchez, Manuel Cid; Gordo, Virginia Mollina
2022Alfabetización digital como ética preventiva: educación metacognitiva para el contexto mediático post COVID-19Suárez-Ruiz, E. Joaquín; González Galli, Leonardo
2022State disinformation: emotions at the service of the causeManfrendi, Juan L.; Amado, Adriana; Gómez-Iniesta, Pablo
2022Diversity and public television: analysis of subtitling as an accessibility serviceGarcia-Prieto, Victoria; Aguaded, Ignacio; García-Rojas, Antonio, D.
2022Production values as program quality signals in Spanish linear TV: A comparison of two periodsKimber-Comussetti, David; Guerrero-Pérez, Enrique
2022COVID-19 vaccine disinformation on YouTube: analysis of a viewing networkCalvo, Dafne; Cano-Orón, Lorena; Llorga-Abad, Germán
2022Can the Media Prevent Economic Crises by Alerting of their Risk? A Debate on the Limited Effects of the WatchdogRios-Rodríguez, Raúl; Dios-Vicente, Adrián; López-Iglesias, Edelmiro
2011-11-02Narración y descripción: la naturaleza y función del plano y sintagma en el discurso audiovisualRausell Köster, Claudia
2011-11-02Los programas de televisión estadounidenses y la percepción de la violencia en televidentes de Monterrey, MéxicoHuerta Wong, Juan Enrique
2022The effects of organizational communication, leadership, and employee commitment in organizational change in the hospitality sectorRamos-Maçães, Manuel A.; Román-Portas, Mercedes