Search


Current filters:

Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 11-20 of 298 (Search time: 0.002 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2022Nuevas narrativas y formatos en comunicaciónMarinelli, Alberto; Marcos García, Silvia
2022Predominio de las cheapfakes en redes sociales. Complejidad técnica y funciones textuales de la desinformación desmentida en Argentina durante 2020Gamir-Ríos, José; Tarullo, Raquel
2022Estrategias de marca y posicionamiento en la carrera hacia las estrellas Michelin: Análisis de casos paradigmáticosJiménez-Marín, Gloria; Bellido-Pérez, Elena; Muñoz-Placín, Elena Elisa
2022La interacción de la audiencia en las series de ficción: El caso de SKAM EspañaGarcía Vega, Alba; de la Fuente Prieto, Julián; Martínez-Borda, Rut
2022Brand strategy and content management on Instagram: scheduling and message length as factors to improve engagementCuevas, Elena Molano; Sánchez, Manuel Cid; Gordo, Virginia Mollina
2022Alfabetización digital como ética preventiva: educación metacognitiva para el contexto mediático post COVID-19Suárez-Ruiz, E. Joaquín; González Galli, Leonardo
2022State disinformation: emotions at the service of the causeManfrendi, Juan L.; Amado, Adriana; Gómez-Iniesta, Pablo
2022Diversity and public television: analysis of subtitling as an accessibility serviceGarcia-Prieto, Victoria; Aguaded, Ignacio; García-Rojas, Antonio, D.
2022Production values as program quality signals in Spanish linear TV: A comparison of two periodsKimber-Comussetti, David; Guerrero-Pérez, Enrique
2022COVID-19 vaccine disinformation on YouTube: analysis of a viewing networkCalvo, Dafne; Cano-Orón, Lorena; Llorga-Abad, Germán