Browsing by Title

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 2407 to 2426 of 8250 < previous   next >
Issue DateTitleAuthor(s)
2022E-Commerce, social media and Social Inclusion: A Typology of Users Over 60 Years of Age in SpainViñarás Abad, Mónica; Pretel Jiménez, Marilé; Quesada González, Carlos
2020E-innovation Platforms in Journalism Teaching: Cybermedia as a professional educational toolMartínez-Arias, Santiago M.; Parra-Valcarce, David
2013-05-08E@: red social para la educación artística abierta y a distancia, para la formación continua del profesoradoSaura Pérez, Ángeles
2023Echo Chambers, Cognitive Thinking Styles, and Mistrust? Examining the Roles Information Sources and Information Processing Play in Conspiracist IdeationMckernan, Brian; Rossini, Patricia; Stromer-Galley, Jennifer
2007Ecologismo y ficción. Acción simbólica y mirada apocalíptica en GreenpeaceMiranda, Adolfo
2016-09-26Ecología Humana de la Comunicación: análisis práctico para su comprensiónLópez-Jiménez, Daniel Fernando
2015Economic crisis as spectacle in Spain: infotainment in quality press coverage of the 2012 financial sector rescueBerrocal Gonzalo, Salomé; Redondo-García, Marta; Torres-Chico, Luis M.
2019Economic performance of the Spanish regional public service broadcasters according to the political party in government: An empirical analysis (1995-2016)Orive-Serrano, Victor; Marco-Fondevilla, Miguel; Latorre-Martínez, Pilar
2011-11-02La economía de la cultura (y de la comunicación) como objeto de estudioZallo, Ramón
2014Economía de la cultura y de la creatividadGuzmán-Cardenas, Carlos E.
2007-01-01La economía de los weblogsLarrañaga Rubio, Julio
2019-06-25La Economía del Bien Común en la prensa española (2008-2017): una década de parcialidad y silencioFernández Beltrán, Francisco
2012La economía del cariñoSoto, Rafa
2012-04-25La economía escópica en la programación televisiva: climax emocional y mensaje publicitarioCastelló, Enrique
2006La Economía Política de la Comunicación: una actualización diez años despuésMosco, Vincent
2006La Economía Política del cineWasko, Janet
2006Economía Política del espacio público y mutaciones mediáticasTremblay, Gaëtan
2011-09-13Los ecos de la realidad: miedo y paranoia en el cine fantástico estadounidense del siglo XXIHuerta Floriano, Miguel Ángel
2020Ecosistema digital durante la COVID-19: nueva normalidad, desescalada y desconfinamientoBallesteros-Aguayo, Lucía; Escobar-Borrego, Francisco J.
2017-06El ecosistema educativo universitario impactado por las TICBarrios, Andrés; Fajardo, Gloria